vrijdag 25 augustus 2017

Wat is GELUK.....

De spreuken van deze week gaan over geluk, geluk hebben, geluk zoeken.....
Gister zagen we dat je zelfs geluk een handje kunt helpen...
Maar wat is GELUK...
Volgens mij is dat voor iedereen anders, als je geen akelige ziekte krijgt, heb je geluk...
Als je veel geld wint, heb je geluk....
Als je gezond bent en blijft, heb je geluk...
Hoe vaak zeggen we niet,  gelukkig dit en dat...
Ik hoef niet naar geluk te zoeken, want ik heb het geluk al in handen, eigenlijk al mijn hele leven. Ik had een hele gelukkige jeugd, ben gelukkig getrouwd, en heb samen met mijn lief al veel gelukkige tijden mee gemaakt.
We hoeven dus niet te zoeken, en het is ook maar net waar je gelukkig van wordt.

Ik ga wel op zoek, maar ik zoek avontuur....dus om de hoek kijken is mijn geluk zoeken.....
en ik word meestal rijkelijk beloond.

Ik wens een ieder veel geluk met zoeken, en hoop dat jullie het geluk vinden waar je gelukkig van wordt.
groetjes,



1 opmerking:

  1. Hai Marion, lees regelmatig je blog, quilten en er op uit met de caravan is ook mijn hobby. Vandaag bij de Aldi een inductiekookplaatje voor de camping aangeschaft. Een vraagje, hoe doe je dat met de pannen want in de caravan kook ik op gas en buiten nu op inductie, Gebruik je daar verschillende pannen voor? Oja nog even een compliment voor al je activiteiten en dan ook nog een blog bijhouden, super!
    Groetjes. Ria

    BeantwoordenVerwijderen