donderdag 10 augustus 2017

Hulp??? uit onverwachte hoek........

De meeste mensen die mij kennen zullen bovenstaande tekst wel van mij vinden. Het is nog waar ook.
Gewoontjes ben ik zeker niet!
Moest gister nog wat gordijnen vermaken van jongste dochter, er was 1 lang gordijn dat voor een deur had gehangen en die moest korter gemaakt worden, dat was wel een klusje maar gelukkig had ik hulp.
Ik had beneden met mijn lief koffie gedronken toen deze mijnheer zich prinsheerlijk aan het installeren was, bovenop de gordijnen.........
Ik dacht dat hij kwam helpen, nou ja hulp van de wal in de sloot.
Helaas voor hem moest hij ergens anders gaan slapen...
Gordijnen zijn weer tip top voor de nieuwe woning, nu moet mijn lief de rails nog ophangen.....ja, dat is ook nog een dingetje...je moet vaak boren met een klopboor want anders kom je het plafond niet in, nou ja het is mijn zorg niet, ik doe alleen dingen met de naaimachine, een stuk makkelijker...
Verder ook nog wat afgemaakt....
De vlaggetjes voor Phlynn, 9 oktober wordt hij 1 jaar, dus dan kan z'n mamma vlaggen.
Kijk hier liggen ze alle drie, gezellig gezicht.

Nog een plaatje van Enkhuizen, sprookjeswonderland....
Ik heb de foto zo genomen zodat je niet al die auto's ziet, en er stonden er VEEL....
Als je er nog nooit geweest bent moet je het park zeker een keer bezoeken, vooral met kindertjes vanaf 3 jaar is het heel leuk. Het heeft een hoog Anton Pieck gehalte.
Vandaag hebben wij 2 kleintjes, dus we vermaken ons wel weer,
fijne dag,
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten