vrijdag 18 augustus 2017

High Tea bij Theetuin "de Libel" in Andijk.....

Theetuin de Libel in Andijk, wat een oase is dat. Echt een aanrader om daar eens naar toe te gaan. Stel je stapt op de fiets in Wervershoof en gaat dan boven op de IJsselmeerdijk fietsen richting Enkhuizen, dan zie je ter hoogte van de Middenweg in Andijk een bordje staan met Thee tuin de Libel, hier afstappen....Doe het gewoon, het is er zo fijn.
Kopjes genoeg...
Deze mijnheer lag lekker op een tafeltje met zijn kop richting de vijver. Daar was een kikkerkwaak concert, ja echt waar, horen en zien verging je bijna, zo leuk, waar hoor je dat nog....
Hier ons 1e gerechtje, een echte Andoiker Skoone, ja op z'n West-Fries, en lekkerrrrr....
Mooie oude brocante servies stukken, echt in stijl...
Kippen zijn er ook, willen natuurlijk een graantje mee pikken.....geef ze eens ongelijk, het geeft wel de sfeer weer van deze theetuin....
Deze tas had ik mee genomen met een klein workshopje....
Anneke was 65 geworden en die kreeg deze high tea van mij en mijn dochters....
Anneke is wel creatief, mijn dochters iets minder, maar ik had het een en ander voorbereid...
Toepasselijk stofje gevonden...
Jojo's gemaakt....
Ze konden aan de slag met het maken van een beursje...
Resultaat, alle vier gelukt. De mevrouw van de theetuin vond het zo leuk wat wij aan het maken waren dus mijn beursje heb ik aan haar gegeven.....
Dit was wel een hele lekkere etagère, en dan ook nog de soorten thee niet te vergeten....36 verschillende smaken.  Voor de gestreste mensen onder ons, ze hadden ook anti stress thee....
Wij hadden een hele leuke middag en we zaten in het prieel, echt zo leuk.
Er is daar zoveel te zien, ga zelf maar eens kijken, ze hebben ook een site, Thee tuin de Libel.
Rest mij na dit verslag nog de spreuk.....
Toch is dat soms moeilijk, echt nee  zeggen valt soms niet mee, dus dan maar een excuus, toch?
Ik ben bang dat als ik altijd mijn eigen keuze zou maken ik geen aardig persoon zou zijn. Ik maak eigenlijk meestal wel goede keuzes, dus excuses hoef ik niet vaak te maken.
Denk er maar eens over na, het is best wel een dingetje...

Fijne dag, groetjes,
Van Marion, vanuit een hele mooie theetuin....

3 opmerkingen: