vrijdag 4 augustus 2017

Het staat er echt.....zwart op groen....

Ik heb geen rommel....ik ben creatief...zo dat is gezegd. Ik denk dat heel veel van jullie het er mee eens zijn. Quilters, borduurders, papiercrea's, sieradenmakers, schilders, nou ga zo maar door...we hebben geen rommel. Het staat er gewoon zwart op groen!
Mijn lief heeft gelukkig ook geen problemen met mijn creatieve uitspattingen, want als wij met de caravan op pad zijn heb ik wel een Action tas vol met spullen mee. Daar is altijd wel een plekje voor te vinden, gelukkig.
Mijn vader zou daar indertijd wel problemen mee gehad hebben, die moest altijd de vouwwagen laden, en ik weet nog een keer dat mijn ouders ruzie kregen over een flesje maggi want dat paste niet meer in het kastje......
Nou was mijn moeder de rust zelve, dus die zei, dan nemen we dat niet mee....Tot ze soep had gemaakt op vakantie...mijn vader tegen mijn moeder, Corrie, moet er nog maggi in...
Nee, zei mijn moeder want dat hebben we niet mee....Je had mijn vaders gezicht toen moeten zien...want hij wilde zelf altijd maggi in z'n soep....
Boeken vond mijn pa ook altijd onzin, hij las zelf niet en ik wilde er altijd wel 4 of 5 mee, en mijn moeder ook..We hebben ze wel eens stiekum  onder de auto stoelen verstopt.....
Maar goed nu begrijpen jullie de rommel bij ons in huis.
Vandaag Tour de Molenweg, dus het is een kort blogje want ik moet zo op pad...
Gezellige vrijdag, duim voor ons dat het droog blijft...
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten