dinsdag 22 augustus 2017

Het een en ander op dit blog.......

Deze mooie haan mag boven aan dit blog, die liep vrij in theetuin de Libel, zette ik hem op de kiek, liep hij net weg....
Net in de krant nog een leuk plaatje gespot van Toos en Henk....
Die arme amerikanen hebben toch wel een lot te dragen, maar ja ze hebben zelf hun president gekozen dus er is niet veel aan te doen........
Ik dacht zelf deze man is voor kerst vertrokken maar daar ga ik nu aan twijfelen.
Gister avond kregen wij nog een fotootje per telefoon toe gestuurd en wie zagen we daar....
Phlynn, die stond in de box.
Hij was gistermiddag hier en probeerde steeds te gaan staan, maar het lukte hem net niet.
Achteraf gelukkig maar, want het is veel leuker voor z'n mamma om dat de 1e keer te zien. Dus het wordt oppassen met de kleine man, die kan nu ook bij gevaarlijke dingen....

Ik heb ook nog een recept tip voor jullie...
Het is nu de tijd van sperziebonen en snijbonen.
Je kan het maken met sperziebonen of met snijbonen, die moet je dan in wat grotere stukjes snijden.
Wat heb je nodig
Sperziebonen of snijbonen
uien, wat geperste knoflook, tomaten.
zout en grove peper uit de molen...
kook de boontjes beetgaar
bak de uien in olijfolie goed glazig, doe de gesneden tomaat erbij en de geperste knoflook, even laten pruttelen en dan de beetgare boontjes erbij, nog even mee laten garen.
gekookte opperdoezers erbij en smullen maar.
Goed, eten kunnen jullie vandaag weer, en je hoeft het niet te bedenken heb ik al gedaan.

Dan nog de spreuk....
Volgens mij worstelen veel mensen met dit probleem. Het is ook niet altijd mogelijk datgene wat niet past, los te laten.
Ik heb het een keer toegepast, toen had ik een baan die echt niet leuk was. Je kon toen nog makkelijk van baan veranderen dat valt nu ook niet mee.
Toch wel een goeie om over na te denken......

Ik wens jullie een fijne dag, groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten