woensdag 2 augustus 2017

Er is iets mis, maar wat.....

We beginnen vandaag met de spreuk, die is namelijk erg goed vandaag...
Het is echt zo, je kan van zelfs het kleinste dingetje al genieten als je het maar toelaat, en je moet ook heel goed kijken dan is er veel te zien.
Ik zeg wel eens tegen mensen, ga maar eens foto's maken dan leer je "kijken" en dan zie je zoveel...
Maar goed dat was de spreuk, wat heb ik nog meer te melden...
Gister had ik een dag met een sterretje, in negatieve zin...Ik heb gordijnen genaaid voor dochterlief en die gingen we ophangen, en wat denk je....
Ze waren te lang.....en de een was langer dan de andere...
grmpf..grmpf...grmpf...
Er is duidelijk iets mis met mij, ik kan het niet op de centimeter schuiven daar is niks mis mee..
Ik kan niet meer meten!
Maar goed gister dus wel, alles overnieuw gemeten en de zomen eruit gehaald en alles overnieuw gedaan.
Ik blij en dochter blij, nu was het goed..... 

Nog wat handwerkjes ook gedaan gister... Na al dat achteruitnaaiwerk wilde ik nog wel wat leuks doen ook.
De geboortelap van Phlynn afgemaakt, het is nu een klein quiltje...
Nu kan de lap in z'n kamertje hangen, hij is erg leuk geworden vind ik zelf, vooral hoe ik z'n naam heb geborduurd in wasgoed.
Dit patroon stond in een frans borduurblad met allemaal alfabetten.
Wat heb ik nog meer gedaan...
Deze 2 pakjes gemaakt.
Weet je wat het zijn...
een opvouwbaar tasje met allemaal cupcakes...
En ook nog een met huisjes....

Handig als je overwachts iets koopt, dan heb je toch een tas bij je.
Het patroontje heb ik afgekeken van de tas die Greet voor mij had gemaakt. Ja, ere voor wie ere toe komt.
Nog een leuke afsluiter, zag ik in de krant vanmorgen...
Mocht je nog op vakantie gaan, dan zou ik er toch even over nadenken....of je Toos en Henk wel moet vragen om op je huis te passen.......
Toos&Henk, die blijven leuk.....Gister zaten ze in de tuin van de buren in de jacuzzi, ook zo'n leuk plaatje.
Wel een ieder een gezellige dag, in Hoorn is vandaag een leuke markt, dus mocht je zin hebben ga er lekker op uit.
groetjes, 


2 opmerkingen:

  1. De gordijnen zijn nu helemaal goed mam. Het staat prachtig vind ik. En de geboorteLap van Phlynn is ook onwijs leuk geworden. Hij krijgt een mooi plekje in zijn kamertje😊

    BeantwoordenVerwijderen