maandag 3 juli 2017

Werken voor de groene container.......................

Kijk mijn lief heeft het hogerop gezocht, beneden hebben we het onkruid onder de duim gekregen nu nog de klimop beteugelen.
Deze week wordt de groene container geleegd, dus werk aan de winkel. Gelukkig hebben wij er 2, en ze zitten beiden tot aan het deksel VOL! Onvoorstelbaar dat er zoveel ongewenste gewassen in zo'n klein tuintje kunnen groeien.
Nou sprak ik een buurvrouw, en die is van Groei & Bloei en die wees mij er ook op dat er bij mij in de straat, buren zijn die niets aan hun tuin doen, dus ja daar komt ook veel onkruid vandaan, dat bloeit en zaait er welig op los, moeilijk probleem....
Maar goed mijn lief leeft zich uit, toch nog wat te knippen nu de coniferen eruit zijn, en zie het wordt weer ruim en netjes, het hemelwater kan weer stromen, want dat is de bedoeling.
Ik was van plan mijn tuinset een sopje te geven maar ik zie op het weerstation dat de regen in aantocht is, dus dan ga ik maar wat anders doen.
Ik heb even wat quiltlectuur {vakliteratuur} erbij gepakt, want volgende week moet ik een workshop verzorgen voor mijn eigen Patchie Bee. We gaan kletsen en koffie drinken, en snoepen van lekkers, een lunch moet ik ook verzorgen, maar dat is al in kannen en kruiken, nu de workshop nog.
Heb al wel wat ideetjes, maar zoek toch nog even verder, jullie komen het volgende week aan de weet.
En zo heb ik toch weer een berichtje op het blog, grappig dat er altijd wel iets valt te vertellen,
fijne dag,
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten