dinsdag 25 juli 2017

Wat zal de dag vandaag weer brengen......

Echt, mijn dagen zijn nooit saai....hoe is het mogelijk vragen jullie misschien af want zo'n turbulent leven lijd ik nu ook weer niet...Neem nou gister, het begon al met een nat pak toen ik met mijn lieve hond in het park liep...het was nog wel warm vond ik, dus geen jas aan, nou tot op mijn velletje doorweekt, niet saai...

Na de koffie boodschapjes gedaan, jas aan, want je weet maar nooit, verhit kwam ik weer thuis, erg warm met die jas, niet saai...
Broerlief belde even later, wilde tent en andere spullen komen ophalen voor zijn Mont Ventoux avontuur, gezellig, niet saai {het Mont Ventoux verhaal volgt eind deze week}
We hadden ook nog de oppas op ons roze prinsessenkind, zeker niet saai...
en haar mamma en de twee broertjes kwamen lekker pannenkoeken eten, niet saai...
Daarna nog naar jongste dochter geweest voor de gordijnen, was ook niet saai...
Dus ja, wat brengt een dag zoal...We gaan het weer zien...

Bovenstaande tekst moest ik echt even met jullie delen, vooral met de vrouwen onder ons, er zijn namelijk ook manlijke fans van dit blog {leuk is dat..}
Het is wel waar, mannen zijn zo wie zo al kleinzerig, kunnen ze niets aan doen zit in hun genen...
Vandaag aan de slag met de gordijnen voor Phlynn z'n slaapkamer en dan ook nog met die van dochterlief zelf. Het streven is dat het deze week af MOET, dat moet van mezelf, want ik heb natuurlijk nog borrels in mijn hoofd die er nodig uit moeten...
De spreuk van vandaag:
Gelukkig heb ik een GROOT hart anders was het wel dringen geblazen...
Geniet van jullie dag en denk er maar eens over na hoe gezellig of hoe saai een dag kan zijn...
Je kan daar zelf wel een draai aan geven...
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten