woensdag 12 juli 2017

Wat is het geworden.......


Ja, dat ben ik, en dat kwam  gister goed uit. Ik hou van mensen om mij heen, niet altijd, maar zo nu en dan,  en gezellig met elkaar kletsen over van alles en nog wat. Ook wereldse kromme dingen die ik absoluut niet kan recht buigen, maar erover praten kan ik als de beste, en dan altijd op een gezellige manier.
Ik denk ook altijd aan allerlei gezellige dingen zoals, gezellig met elkaar op stap, gezellig ergens wat eten, of drinken, gezellig wat met elkaar maken.
Dat hebben we vandaag gedaan, gezellig wat met elkaar gemaakt, namelijk een raindrop.
Ooit in 2001 dit ontzettend leuke boek aangeschaft, en sorry voor de fout, het is Japans en geen Chinees boek. Ik zei we gaan het Chinees doen maar we hebben het Japans gedaan. Ligt niet zo ver uit elkaar en daar is het ook gezellig, toch?

Wat gingen we doen...
Dit is een raindrop, een klein tasje met een bloemblaadjes hoofdje, een gevoerd zakje met een striklintje, schattig en klein, maar ook lief....
We hadden het gezellig gister want niet alle raindrop's zijn af, dat betekent te veel gekletst, dus te gezellig....
Deze is van Greet, helemaal af....
Deze is van Anneke, ook helemaal af, leuke variant is die knoop....
En Marja worstelde nog even met de bloemblaadjes kleuren..

Al met al een geslaagde Patchiedag met ook nog een heerlijke lunch {al zeg ik het zelf} maar dat recept geef ik jullie morgen.
Fijne donderdag, wij hebben de prinses en haar kleine broertje vandaag, GEZELLIG!!
Daar eindig ik maar mee....


1 opmerking: