donderdag 27 juli 2017

Wat een gezellige dag............

We kwamen aan bij het chalet van Bert en Betsy en de tafel was al gedekt voor ons met een heerlijke lunch. We hebben de hele dag toch buiten kunnen zitten omdat ze een hele grote luifel hebben. Het was niet koud alleen ging af en toe de zon even achter de wolken maar dat was niet erg. Nog een mooie wandeling gemaakt naar een wilduitkijkplaats. Deze camping ligt namelijk midden in het bos en 's avonds kan je daar veel wild spotten, dat doet mijn vriendin ook regelmatig. Zwijnen met jongen, reeën, ja en zelfs al een paar keer een das. 
Een heerlijk soepje had de keukenprinses ook nog gemaakt, kortom we werden weer in de watten gelegd.
Nog even een buurvrouw erbij gehaald en die zette ons zessen op de kiek, geslaagde dag, zo zien we er wel uit.
Vriendin Ria had nog een boekje voor mij mee, een kookboekje van Jamie Oliver, gaat mee in de caravan, kan ik mij op hoog culinair niveau uitleven.

De spreuk van vandaag is leuk:
Als ik deze spreuk visualiseer, dan moet ik lachen en ik denk jullie ook. Wat zouden we een fijne samenleving hebben als dit echt zou gebeuren.....
Fijne dag, 


2 opmerkingen:

  1. Her ziet er gezellig uit en wat een prachtig chalet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik was in Vaassen, niet ver van Vierhouten ;-)
    Mooie foto van jullie zessen!

    BeantwoordenVerwijderen