zondag 2 juli 2017

Vandaag 2 juli 2017.......

1948.....
Dit zijn mijn lieve ouders toen nog jong.....verliefd en verloofd...
Vandaag zouden ze namelijk 65 jaar getrouwd zijn. Ik had zelf het idee dat ze wel zo'n mijlpaal zouden halen, misschien naïef maar ja dat dacht ik gewoon. Helaas het mocht niet zo zijn, 50 jaar getrouwd hebben ze wel gehaald.
De ouders van mijn moeder waren ooit 6o jaar getrouwd en dat was toen best bijzonder, dus ik dacht dat halen mijn ouders ook wel....
Toch wel even leuk wat foto's zoeken van vroeger....
Dit was op de trouwerij van mijn moeder haar zus, op 1 juli 1948...Zo deftig en statig als ze uit het gemeentehuis kwamen, maar ja dat was toen zo.... Wel geinig alle broers en zussen met hun partners werden op de kiek gezet en mijn tante had dat boekje nog, en nu heb ik het en voor mij is dat een bijzonder aandenken.
Dit is een van de laatste foto's waar ze samen op staan, trouwdag 2012...
Toch wel leuk om vandaag even op die manier aan ze te denken, ik bedoel wat ze in gang hebben gezet.
Zij kregen 2 kinderen, en mijn broer en ik ook ieder weer 2 kinderen, mijn dochters hebben er samen inmiddels 4, dus de familie wordt zomaar groter, ze hadden het leuk gevonden, vooral die achterkleinkinderen. Mijn moeder heeft alleen het oudste kleinkind 1 maand!! meegemaakt, en toch was dat fijn.
Prettige zondag....
groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Je lijkt op Pa en niet op Ma...maar dat wist je al.
    Je broer lijkt op je moeder. Grappig om dat terug te zien.En soms ziet een vreemde het weer anders. Maar Marion evengoed een beetje gefeliciteerd. Je weet maar nooit wat daar boven te vieren us����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, ik mis ze ook. Wat hadden ze het leuk gevonden die kleintjes. Zie opa en Ilay of opa en Ilyssa al voor me. Ben heel blij dat oma Ilay nog heeft gezien en vastgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen