woensdag 12 juli 2017

Patchiedag in Wognum...........


Vandaag aan mij de eer om de patchiedag te organiseren....en wat denk je , we gaan op de Chinese tour....wat het is geworden zien jullie morgen...
Een klein tipje van de sluier, het heet Raindrop...
Ik heb voor het voorbeeld deze 3 stofjes gebruikt, en meer vertel ik lekker niet.
Gister ook nog op receptie geweest bij de GGZ in Hoorn. Een oud collega nam afscheid na 40!! jaar trouwe dienst. Echt wel bijzonder voor een vrouw om 40 jaar ergens te werken, ook gezien de tijd waarin ze begon en nu eindigt. Vrouwen stopten meestal met werken als er kinderen kwamen, zij dus niet, goed gedaan.
Ik had voor haar een creatieve uitspatting gemaakt van mijn deuren foto's.
8 deuren pasten in de lijst...
dit was zo'n mooie oude met raam ernaast en gesloten luiken...
Deze dan, een hele aparte kleur groen, de deur heeft geleefd....
Een klein lief, door het hartje, laag deurtje, gewoon een schatje..










Het was een heel leuk kado voor haar en ze was er erg blij mee. Oud collega Mary was er ook en die wil ook graag een deuren schilderij, nou dat gaan we regelen hoor.
Goed, ik wens jullie een natte dag, want daar draait het wel op uit denk ik, maar het is wel goed voor de tuin, zo moeten we maar denken en koud is het ook niet.
groetjes,

1 opmerking: