woensdag 26 juli 2017

Onze generatie krijgt het druk......

Kijk deze klok staat op 12uur, zo voel ik het ook op dit moment, het is 12uur, en daarmee wil ik zeggen, het is genoeg, er kan niet meer bij....
Ik heb mij alweer aardig opgewonden over een artikel vanmorgen in de krant, echt ik ontplofte bijna..
Voortaan moeten wij €20,- =50 gulden, { dit zet ik erbij om te laten zien hoeveel geld dat is} gaan betalen als ons grof vuil moet worden opgehaald. Er zit een nieuwe direkteur bij HVC met een zeer RIANT salaris, ik mijn beleving krijgt hij teveel, en die heeft dit natuurlijk bedacht.
Het is de bedoeling dat ik mijn buren help met douchen en aankleden, want er is geen zorg budget meer, ik moet boodschappen voor de oudere medemens doen, want daar zijn de huishoudelijke hulpen niet voor, helpen de tuin op orde houden, ook daar zijn al minder mensen voor te vinden, en nu moet ik ook hun grof vuil nog weg gaan brengen.
Help..........ik heb hulp nodig...
Want ja, wie zijn de dupe, de mensen met de kleine portemonnee. Mensen in de bijstand hebben vaak 2e hands spullen die dus sneller stuk gaan, en dan kost het hun €20,- om er van af te komen.
Ik heb er geen woorden voor.....
Goed, nu wat leuks....
Gordijnen jongste dochter........AF
Gordijnen Phlynn......AF
Het was echt gordijnen naai weer.....
Goed gegaan, dus mag ik vandaag relaxen, en dat ga ik ook. Ik ga op visite bij mijn vriendin Betsy, samen met Wout en Ria, die staat met haar man op een camping in Vierhouten. Gezellig met z'n zessen, lekker bijkletsen en misschien ook lekker buiten zitten in het zonnetje, we zien wel.
Ik heb ook nog een leuke link voor jullie...
Ik zal proberen hem op dit blog te zetten....het is een column van Youp van 't Hek, en het gaat over Kees van der Staaij, en de omstreden euthanasie wet....
Ik ben een voorstander van euthanasie en ik vind ook dat ik daar zelf over moet en mag beslissen, en niet de politiek.
En ik weet uit ervaring dat je in Nederland niet zomaar euthanasie krijgt.


Voor de oud collega's onder ons, onze oude baas Dirk Scheringa en Gerrit Zalm worden ook genoemd, veel plezier met lezen..
Rest ons nog de spreuk:
Vandaag zal ik veel stralen want we hebben altijd heel veel lol met elkaar.
groetjes,


1 opmerking: