zaterdag 15 juli 2017

Mijn "fotowerk"aan de wand.....

Dit vind ik zelf zo'n mooie foto....het is een ornament van een gezicht in een ijzeren poort van een begraafplaats, maar door die blauwe lucht komt het zo mooi in beeld.
Maar goed gister weer 3 foto's op canvas besteld voor jongste dochter. Ik was op zoek naar blauwe deuren voor haar en ze heeft er 3 uitgezocht.
Zal ik ze even laten zien....
Deze, heeft precies de goeie kleur door de verwering...
Dit is natuurlijk een hele chique deur maar naast die vorige wel weer heel mooi...
En deze, zo bij elkaar een leuk trio.
En dan zie ik vanmorgen deze uitspraak in de krant....
Zo komt alles weer samen...
Ik was in staat om deze plaatjes te maken en dochterlief hangt ze aan de wand. We gunnen elkaar wat.
Nu ga ik nog even wat lavendelplantjes scoren want ik heb nog een stukje tuin van " onkruid"grrr, ontdaan, dus daar moet nog wat nieuws in. 
Vannacht hebben wij de oppas op onze Phlynn, zijn mamma moet werken, ja 's nachts werken ze bij de politie ook, dus slaapt hij lekker bij ons.
Kortom weer een gezellige zaterdag, en ik denk dat we mosselen gaan eten, zag ze gister liggen en ga ze vandaag halen, lekker met vlaamse frieten en een knoflooksausje, smullen....
groetjes,




1 opmerking: