maandag 17 juli 2017

Maandag draait alweer op volle toeren....

Volgens mij een heel goed idee....Ik heb het niet nodig want ik loop al vroeg in de morgen met mijn grote vriendin...
Deze spreuk tovert wel een glimlach op je gezicht als je aan bepaalde personen denkt en je ziet die dan in jouw gedachten een dansje maken in hun pyama met ongekamde haren...hi,hi,hi...
En ik had er een in huis, nou als hij kon staan en lopen dan had hij zeker een dansje gemaakt. Hij doet het nu al met dat hele lijfje van hem. Wat een pretletter, het is leuk wakker worden met zo'n ventje, wat zal z'n mamma genieten iedere morgen.

Maar ik denk dat ik wel iemand ken die vanmorgen een dansje heeft gemaakt, misschien al wel gisteravond....
Onze eigen Bauke Mollema...
Als ik iemand die ritzege heb gewenst is hij het wel. Altijd zat hij er vlakbij, altijd toch nog positief, zag ook zijn eigen falen, het kwam door dit of dat, hij benoemde het wel, zure benen, hongerklop, weet ik veel, hij heeft gister de Etappe gewoon gewonnen.
Gefeliciteerd!
Na de honden  wandeling heb ik weer een emmer onkruid uit de tuin gehaald, iedere dag even speuren dan gaat het op z'n best, vooral na regen is het makkelijker wieden. Soms denk als ik die emmer vol weer zie, kon je het maar eten, dan was er geen voedselprobleem...
Het is wel pesterig voor de werkenden onder ons, maar vandaag wordt het mooi weer, waarom nou gister niet, zo sneu vind ik dat.
Het tuinstel heb ik ook al gesopt, de kussen liggen erin dus de koffie is vandaag op het terras.
De wasmachine draait ook z'n rondjes al, kortom mijn maandag dansje draait op volle toeren.
Fijne maandag, groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten