zaterdag 1 juli 2017

Een zaterdag moment.....



Zo het pannetje soep is alweer klaar, dus lunchen wij vandaag met een tomaten groentesoep en een stokbroodje met tomaat erin gebakken, vast wel lekker.
Hebben jullie dat ook, dat je op zaterdag wel gezond wil eten maar toch makkelijker, wij in ieder geval wel, dus vanavond ga ik ook wat gezonds maken.
Heb alles al in huis gehaald, kijk maar.....
Turks brood en basilicum, die heb ik trouwens altijd in huis, staat ook gezellig op de aanrecht en smaakt heel lekker op tomaat, gewoon zomaar op je brood, probeer maar eens.
sla,tomaten, eieren en heksenkaas, en gerookte kipfilet,  wat ga ik er mee doen?
Wel ik kijk nog wel eens op de site van Welke.nl en daar kwam ik dit gerecht tegen.
Je kan het dus opzoeken, dan tik je in Welke.nl turksbrood met hekseenkaas...en dan verschijnt het op je scherm. Het is gedeeld door M. Nijhuis. Ja dat zet ik er allemaal even bij, want het is niet door mij verzonnen.
Als je alles op het brood heb gelegd dan ziet dat er zo uit, lijkt mij heel lekker.
Maar ik laat jullie dit dus zien voor als je nog geen idee hebt wat je vandaag nou eens zou moeten maken, kies dan hier maar voor.
Voor die heksenkaas zou je ook Philadelphia spread kunnen kiezen of huttenkase, maar dat is aan jou.
Misschien eet smakelijk, wij in ieder geval wel.
Fijne zaterdag, groetjes....



1 opmerking: