vrijdag 14 juli 2017

Een saladerecept en een boek titel........

Zoals beloofd zal ik het recept even hierop zetten van de caesarsalade a la Jamie Oliver die ik woensdag op de patchie dag had gemaakt. Ik heb denk ik gevonden hoe het moet, dus hou je vast, het gaat gebeuren...
Dit is makkelijker voor jullie, dan kan je het ook uitprinten eventueel als je het wilt maken.

Toch wel knap van mezelf als digibeet dat ik dit voor elkaar krijg....
Ik zou zeggen succes ermee, het is echt smullen hoor en makkelijk te maken.

Ook weer zo'n kreet, ik vind het moeilijk om op te staan als ik ergens mee zit, jullie???
Je kan namelijk niet altijd alles zeggen wat je wilt, het kan namelijk kwetsend overkomen en dat is dan niet de bedoeling, of de ander snapt je niet en denkt dat het onwil is, echt soms zo moeilijk.
Hoewel ik erg eerlijk ben hoor, je weet echt altijd wat je aan mij hebt, ik draai nooit ergens omheen, zo ben ik wel, maar soms.....
Nou ja, denk er maar eens over na.
Ook heb ik nog een boek gekocht, had een boekenbon gekregen voor mijn verjaardag en dit boek wilde ik graag lezen.
Het is een romantisch verhaal met een goed einde, er is zelfs een film van gemaakt en, dat is de reden dat ik het snel moet lezen, die gaat 17 augustus a.s. in première...
De filmtitel zal wel zijn
Everything,Everything,
Dat is de engelse titel van het boek ook.

Na al het feesten en beesten van afgelopen week, vandaag maar weer eens door het huis vliegen met sop en dweil en stofzuiger, dat is wel weer nodig. 
Goed, fijne vrijdag en misschien hoor ik nog eens hoe jullie de salade van Jamie vonden. Het is echt een zomerse aanrader, en mooi weer wordt het ook nog wel.
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten