dinsdag 11 juli 2017

Dit en dat en van alles wat.......

Het is een waarheid als een koe....Neem de afgelopen G20, praten,praten en nog eens praten, USA weigert het Parijs akkoord, echt dat wisten ze al van te voren........had veel leed kunnen besparen in Hamburg.
Wees eens wat toleranter naar elkaar toe, geef en neem niet altijd dan komt het met onze wereld wel goed.
O ja, er was ook nog een nat probleem in Frankrijk...
Wij hadden daar 3 weken terug ook een wolkbreuk, echt wat komt er dan een water even gauw naar beneden. Het kan in Frankrijk echt spoken, ja, en dan overstroomt het ook snel, want van dijken hebben ze nog nooit gehoord. Waterberging, wat is dat....en wat dacht je van uiterwaarden langs de rivieren, die zijn er wel maar daar zijn campings {denk maar aan de Ardeche} of er staan gewoon huizen op, ja dan ben je zo aan de beurt.
Ik kreeg gister nog een verjaardags kado van mijn broer, echt zo'n gaaf kado.
Ik heb jullie toch wel eens verteld dat ik bergcolls spaar, dat zijn de toppen van de bergen daar maak ik een foto van. Ik dacht altijd dat is een tik van mij, maar wat blijkt....
Er is iemand die hetzelfde doet. Deze man doet het wel iets luxer dan ik, maar dat geeft niet.
Hij rijdt met een porsche!!! allerlei berg routes, fotografeerd de top en de route ernaartoe.
De route ernaar toe doet hij met een drone, echt heel mooi. Dan stopt hij alles in een boek, en ik kreeg 2 van deze boeken.
Frankrijk....
Schotland...
Het is een heel mooi kado voor ons beiden. We houden van de bergen met de bergroutes, echt een gaaf kado.
Ook kreeg ik van schoonzus Nathalie nog een hele mooie doek met engelse rozen erop, mijn favoriete bloemen, en nog een doek met van alles over Cornwall.
Wat een verrassingen, en broerlief was gezellig bij ons ratatouille aan het eten, we hadden een gezellige avond met elkaar.
Straks mag ik weer even naar Amsterdam, naar de handclinic, want het gaat niet goed met mijn artrose in mijn handen, dus daar moeten ze even naar kijken.
Vanmiddag nog even een knipbeurt scoren en vanavond mag ik naar een receptie van een oud GGZ collega die van haar vrijheid gaat genieten. Lijkt me leuk, zie ik weer wat oude collega's, lekker even bijkletsen. Ja, ik hou van bijkletsen, maar dat wisten jullie al.
Kortom, met mijn dag komt het wel goed, hoop met jullie dag ook,
groetjes,





2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en origineel cadeau. Echt net wat voor jou. En die doeken zijn erg mooi. Succes bij de handclinic en veel plezier vandaag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en mooie kadootjes! Nu onze nog. Is nog steeds niet klaar.

    BeantwoordenVerwijderen