donderdag 20 juli 2017

De weversmarkt.....

Ik was gistermorgen naar de weversmarkt in Hoorn, het was er gezellig en leuk. Heel veel vrouwen, dat viel echt op, die ook allemaal met hetzelfde virus als ik besmet zijn.
Er waren toch een leuke dingen te zien, en daar raak je dan weer geïnspireerd door, althans ik wel.
Het begon met deze ring..
Er stond een oude knopendoos en aangezien ik van knopen hou bleef ik staan om te kijken...of ik een ring van knopen wilde hebben...nou dat wilde ik wel...
Kijk hoe leuk, de knopen geregen op een stukje binnenband van een fiets, echt zo grappig.
Wel even een oude fietsband gescoord voor ik naar huis ging bij de fietsenmaker....
Er was ook iemand die heel graag kleine objecten weefde, en daar dan weer kunstwerkjes van maakte, echt heel mooi. Het was al een wat oudere mevrouw en nu was ze bang dat ze niet genoeg tijd zou krijgen om alle ideeën die ze in haar hoofd heeft nog te verwezenlijken, tja.....
Ik denk als je creatief bent dan zitten er altijd ideeën in je hoofd, althans bij mij wel het is er soms druk van...
Leuke tassen van oude geborduurde tafelkleden, die lagen er ook, kleine gebreide tasjes van wol dat niet op raakt....
Wel apart, haar wol raakt niet op en mijn stofjes raken niet op, zelfde virus...
Deze viltbolletjes nog gekocht, wordt je zo blij van, het zat in een puntzak, net snoepgoed...
Ik heb ook nog een zelfgemaakt sieraad gekocht...vond ik heel mooi..
Het is een hanger en een broche tegelijk, leuk toch...
Gisteravond dacht ik nog even dat ik in een oude film van Bert Haanstra zat, de Fanfare kwam voorbij, ja lopend door de straten van ons dorp. Het was er een mooie avond voor en mensen worden er heel vrolijk van. Leuk dat ze dit doen...

Opa was ook lekker bezig....
Phlynn kan nu mee op de fiets van z'n mamma, nou het lijkt hem wel wat...
Echt een jongetje, zit gelijk overal aan, vooral het stuur had hij zo te pakken...
Nou opa, wanneer gaan we?
Mijn dag is al weer goed op gang want straks komen de kleintjes, vandaag al vroeg dus was ik ook vroeg. Lekker al met Silka gewandeld door het park, zo heerlijk rustig en stil, ja daar hou ik wel van.

De spreuk van vandaag...
Hier sta ik helemaal achter want het is namelijk zo:
Ik doe niet anders, alleen maar dingen waar ik blij van wordt.

Fijne dag,
groetjes,





1 opmerking:

  1. Ik vind de spreuken zo leuk!!! En je blog heel inspirerend, dank je wel!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen