woensdag 19 juli 2017

De dakpannen ook weer gevuld...........

Kijk dit is een hele mooie franse dakpan, lekker hol, dus zeer geschikt voor vetplantjes. 3 gesorteerde bakjes met vetplanten gehaald en de boel weer op orde gebracht.
Dit is een dakpan die normaal op de nok van je dak ligt, dus ook lekker hol=zeer geschikt...
En mijn rabarberblad van beton, heb ik al meer dan 25 jaar, en is nog steeds heel. Ooit gemaakt door een mevrouw uit Zwaag, die verkocht ze dan aan huis....
Dit is ook een franse dakpan, iets minder hol maar het kan evengoed. Hoe ik aan die franse pannen kom, ach er zijn weleens stapels dakpannen bij oude vervallen franse huizen ...Daar loop ik met de camera want ik zoek die oude deur en dan ja, dan neem ik er wel eens een mee....
Het is voor het goede doel zeg maar, creatieve uitingen....

Gister nog met jongste dochter naar de Kwantum geweest, gordijnstof gehaald. Ik moet nog gordijnen naaien voor haar huis, nou ja moeten, ik doe het graag.
Hele leuke stof voor de keuken, met bananenprint voor de keuken, die andere is voor haar kleedkamer. Ik heb ze gisteravond alvast op maat geknipt en gespeld dus kan ik zo zoeven met de naaimachine, het voorwerk is al gedaan.
De spreuk van vandaag....
Ik heb hier geen boodschap aan, conflicten heb ik niet en als ik ruzie heb maak ik het meteen weer goed. Mijn man heeft hier wel wat mee, vorige week heeft hij onze heilige koe in de was gezet, ja dan heb je zonder wrijving zeker geen glans.
Kortom doe ermee wat je wilt neem het mee als bagage...
Ik ga straks naar de creatieve markt in Hoorn, hoewel er nu al donkere wolken over ons dorp trekken, het zou toch tropisch worden...
We zien wel, fijne dag....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten