maandag 5 juni 2017

We blijven zoeken en vinden.....

Ja, deze vind ik heel mooi, zo'n ijzeren hek, want dat is het eigenlijk met versiering...
Leeuwenkopjes aan 2 kanten en een zonnegod...
Echt geweldig en ook nog eens goed in de verf, ja dat mag je verwonderen want fransen houden niet zo van schilderen {gelukkig}
Maar natuurlijk waren we weer op zoek naar een blauwe deur..
Deze had ik gezien op de rondweg van Beaune,  we konden niet zomaar stoppen, dus ik ben bij het stoplicht uitgestapt en heb de foto gemaakt en wat een mazzel, mijn lief stond nog voor het licht te wachten, gauw ingestapt en daar gingen we weer.
We wisten nog een blauwe deur, vlakbij  onder de poort door bij de ingang van de stad.
Er is daar ook een hele mooie dubbele deur, helaas daar hing een spandoek voor van een quilt tentoonstelling, hoe klein is de wereld soms....
Morgen gaan we vroeg in de ochtend terug om de deur op de kiek te zetten, misschien dan geen spandoek..we zien het wel.
Deze heb ik wel gekiekt...
Hij is wel mooi......
Ook had ik nog deze kleur, tussen blauw en groen in..
open en....
dicht.
Toch wel leuk zo'n opdracht om een leuke blauwe deur of iets anders te zoeken. Ik wil zelf ook nog een banner in de tuin, dus ben ik aan het kijken welk landschap, of wijnkasteel ik leuk vind. Als je iets zoekt kijk je toch met meer intentie....
Wij hadden weer een heerlijke dag, zon en wolken, meer zon dan wolken, dus geen klagen, staan hier heel lekker, vertrouwd.
dit was onze 2e pinksterdag...
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten