vrijdag 30 juni 2017

Uitspattingen op het borduurvlak......

Mijn diamantjes.......
Die worden natuurlijk allemaal jarig, de kleine prinses al volgende week, dus oma had wat bedacht...
Dit heb ik gemaakt terwijl de zon lekker scheen en ik kon genieten van zon, zee en zaligheid. Ik had nog een jute lap, en daar heb ik alle namen van de diamantjes op geborduurd. Ja, er mist er een, dat zien jullie zo.
Daarna roze vlaggetjes genaaid, de prinses houdt van roze natuurlijk, en toen de letters erop genaaid.



En dan heb je een vlaggetjeslijn voor de rest van je leven als je jarig bent, is dat geen leuk idee?
Natuurlijk moet ik die andere nog maken, maar ik heb nog tot augustus dan is de 2e jarig, komt allemaal goed.
Hoe gezellig staat dit.....
Oma was alweer heel crea bezig, maar ja de prinses is donderdag jarig dus het moest af, en dat is gelukt. Vanmiddag krijgt ze dit al mee naar huis dan kunnen pappa en mamma het met de slingers donderdag ophangen.
Groetjes, en een fijne dag,



1 opmerking: