donderdag 29 juni 2017

Er is iets raars gaande......

Kijk zo ziet mijn tuin eruit, ik snap er niks van....
Alles wat we hebben geplant heeft water nodig , dat is logisch, maar er groeien nu meer planten die ik gratis uit de lucht heb gekregen en die overwoekeren mijn, zeg maar, mooie planten.
Nou heb ik een dochter die de groenschool heeft gedaan, en die kwam een keer thuis met de gevleugelde woorden, Mam weet je, onkruid bestaat niet!
Ja, als je het zo bekijkt dan begrijp ik het wel een beetje...
Onkruid, blijf ik het noemen, hoeft geen water en kan dan toch geweldig goed groeien, bijzonder.....
Vinden jullie dat nou ook, ik ben benieuwd...
Maar goed, we gaan het met grof geweld uitroeien met wortel en tak, dan wordt het wel weer wat.
Deze plant had ik nog van neef John gekregen, mooi is ie en hij doet het ook goed. Het was een verrassing want er was nog niets te zien toen ik hem kreeg.
Genoeg tuingeleuter, ik heb nog een leuk frans plaatje van een hek...
Mooi hek, goed in de verf, en dat is bijzonder, maar daardoor komt het ornament wel heel mooi uit...
Dit soort hekken kom je veel op het franse platteland tegen. Ik heb voor iemand eens een collage gemaakt van allerlei ornamenten, ik had wel 10 verschillende...
Dit is er ook een, maar wel heel bijzonder...
Mooi is ie, en dan nu en detail....
De zonnekoning, natuurlijk voor de druiven, die hebben zon nodig.
Tot zover maar weer, had een drukke dag vandaag. Het rijdende huis is van binnen weer spic en span, dus die kan weer naar de stalling, en dan mag hij even uitrusten tot wij weer wat verzinnen.
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten