zaterdag 17 juni 2017

De opdrachten stromen binnen......

Gewoon een mooi frans plaatje..........
Een hele mooie deur, ooit heel duur geweest om te laten maken, en nu rijp voor mijn camera....
Oudste dochter vroeg of ik nog een foto wil maken met haar kleur groen, want 2 foto's is toch wat weinig, ze wil er 3. Oké, we gaan op pad, en zullen heus wel weer wat vinden.
Wel vond ik andere objecten die in een grijs wit interieur niet zouden misstaan...
Kijk maar...
Deze bijvoorbeeld, het spannende zit 'm in die rode bloempot...
Er wonen overigens gewoon mensen in dit optrekje.
Of deze....
Let vooral even op de vintage vitrage....
Deze kiek was nog moeilijk want er stond een container in het tuintje met een geel deksel en die wilde ik niet op de kiek, dus met passen en meten toch gelukt.
Maar ik zag nog een plaatje....
Gewoon lekker verveloos en voor mij dus het mooiste plaatje, heb je bordeaux rood in je huis, schroom niet ik wil hem gerust voor je op canvas laten zetten en dan mag je hem in je huiskamer hangen......wordt dit mijn nieuwe uitdaging....zou wel leuk zijn......
{droom lekker verder }
Toch ook nog een blauwe foto gemaakt voor Marloes, die heeft al heel wat keus...
Mooie luikjes met versiering in het hout......
Vandaag nog maar eens verder kijken naar groen, en dan deze groen...
Ja, deze hangt al aan de muur, het gaat om deze kleur groen.... Deze foto heb ik gemaakt in de Provence.
Wens jullie een prettige dag, die van ons lukt zo wie zo, de zon schijnt er is een windje en het is al 24 graden, dus dat wordt ook nog lekker zwemmen vandaag.
groetjes,





1 opmerking: