maandag 29 mei 2017

Regen....nou meer een stortbui......

Werd vanmorgen wakker van het gekwinkeleer van de vogeltjes, die beginnen hier om iets over vieren.
Gezellig, om 6 uur ging ik uit bed, het was nog steeds fraai weer. Ik was natuurlijk weer vroeg om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Terwijl ik bezig was werd het wel heel donker, ik moest zelfs de lamp op, nou ja zeg, om half 7 de lamp op terwijl het zulk mooi weer was, ja WAS...
Ik keek naar buiten en zag daar een wolkenpartij aankomen en die zagen zwart, roet zwart....
Geen vogeltje meer te bekennen, zaten allemaal hoog en hopelijk droog...
Voor 10 minuten spoelde het van de lucht, zeer verfrissend daar niet van maar ik wil vandaag geen regen.
Als ik met mijn huis klaar ben moet ik ook nog ligusters knippen en scheren, en dat kan niet als ze nat zijn.......
We zullen het zien....
Ik koop vaak in Frankrijk een borduurblad en achterin staat dan welke bladen er nog meer te koop zijn. Deze kun je vaak niet vinden in de kiosk maar je kan ze wel bestellen. Dat heb ik gedaan, helemaal in Spanje. Ja, dat is logisch want een uitgeverij in Spanje is voor de fransen goedkoper, goedkopere werkkrachten, zo werkt dat.
Het was even wachten maar binnen een week had ik ze in huis, 1 voor Anneke en 1 voor mij.
Er staan hele leuke dingen in....kijk maar even mee.....



Deze vind ik erg leuk, een jurkje gevuld met lavendel met een geborduurd schortje, schattig toch...
Ik heb gelijk nog een paar van die oudere tijdschriften bij besteld.
Heerlijk om door te bladeren en om te kijken wat ik nog zou willen maken, mmmmmmmm
Wat heb ik nodig denk je? Juist, tijd.
Daar ga ik binnenkort wat aan doen.
Vandaag mag ik mij thuis uitleven en Manlief mag dochter nog een dagje helpen met broer Marcel, lampen ophangen enz.
Fijne dag,
groetjes,



1 opmerking: