donderdag 11 mei 2017

Klusteam Kemar.......




Kijk dit is het deuren project, dat heb ik onderhanden.....er zijn er 3 van, het zijn tijdrovende klussen, zien jullie die raampjes, dan moet je verven langs het glas en dan wil ik liever niet afplakken want dat is zonde van de tijd, dus...inderdaad pielen, maar.........
Dat lukt mij heel goed.
Mijn broer wist niet dat ik dat kon, ooit van mijn eigen vader geleerd, die kon het namelijk ook.
Ze staan nu alle 3 inde grondverf, dus morgen schuren en afschilderen, hoop dat ik dat ga redden, het is wel mijn streven om dat af te hebben.
Heb ook de radiator in de gang in de grondverf gezet, dus die kan ook in de glans gezet worden, en zo begint alles langzaam te glimmen.....
De gang en het trapgat zijn inmiddels gesausd....
De trap moet nog geverfd worden, dat is het volgende klusje....
Hier wordt het behang gesausd van de inloop closet, ja die meiden hebben het tegenwoordig wel in de bol.....
Vandaag nog een sausbeurt en nu is het gedekt.
Hier staan we in een soort van sauna, behang af stomen, dat was echt nodig, en vandaag is alles er verder afgehaald met plamuurmes, en de plinten moesten eraf en er weer op om het behang daarachter er ook af te halen. Dit was een pittig klussie!
Vandaag samen met Marloes de trapleuningen geschuurd, gelukkig met een machine, die waren namelijk geschilderd maar dan gaat na verloop van tijd de verf eraf, door ringen of andere dingen die je in je handen hebt. Nu zijn ze weer houtkleurig dus kunnen ze gelakt worden, dat staat uiteindelijk veel mooier.


1 opmerking:

  1. Een pittige klus zie ik wel. Maar, eer van je werk denk ik. Wordt een prachtig huis.

    BeantwoordenVerwijderen