dinsdag 23 mei 2017

Klusteam Kemar heft zichzelf op......

Zien jullie dat, verhuisdozen.......
Dat betekent dat onze Marloes vandaag verhuisd is. Het was een hele operatie maar met vereende krachten is het gelukt.
Alles staat in de ruimte waar het moet komen te staan, dus morgen gaan we uitpakken.
Ik blijf het bijzonder vinden, verhuizen.....
Al je spullen inpakken en later in een ander huis alles weer uitpakken, pfffffff
Maar goed Jacques, Marcel en Marloes  hadden hun krachten gebundeld en zo kwam alles toch weer daar waar het moest zijn. 
Maar een wasmachine op zolder, dat blijf ik vreemd vinden, maar dat schijnt tegenwoordig wel vaker te gebeuren. Wat een zwaar loeder dan om naar zolder te tillen, maar het is gelukt zonder de geschilderde trappen te beschadigen, gelukkig.
Ik was al in het nieuwe huis en ruimde daar al wat op, en maakte ruimte voor de volgende vracht. Ook heb ik al wat dozen leeg gemaakt in de keuken, dat is wel leuk om te doen.
Kijken waar we het gaan opbergen, misschien hier, nee toch maar daar....
Deze bussen heeft ze nog van mijn moeder geërfd, toch leuk om ze dan weer in dit huis te zien...
Bestek, een pollepelvaas, een kookboek op standaard, pannen, handdoeken en dweiltjes, alles krijgt weer een nieuw plekje.
Vannacht slapen Marloes en Phlynn voor het eerst in het nieuwe huis....
Marloes zal wel lekker slapen, die is doodmoe.....
Morgen ga ik haar nog helpen uitpakken, Marcel en Kees gaan allerlei dingen in elkaar schroeven, Er moet nog naar het stort worden gereden, en zo zal de dag evengoed weer snel om zijn.
Maar het klusteam heft zichzelf op, stel je voor dat er nog meer mensen willen verhuizen en dan denken dat wij ze wel willen helpen, nee, daar wil ik nu niet aan denken...........
Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten