dinsdag 9 mei 2017

Een klein blogje......

Zondagavond waren wij bij Ria en Wout en kregen Betsy en ik allebei een mooie plant voor op de tuintafel. Chique Margrieten noem ik ze altijd...
Ria, ze staan allebei mooi te zijn in een pot op de grond want wij moeten nog steeds zand vegen en de tuintafel staat daarom nog in de schuur. Mooie oplossing toch, staat erg gezellig, en dank je wel. Je had ook nog een hortensia voor mij, nou die heeft ook al een plekje in de tuin gekregen.
Het klusteam werd gister versterkt met broer Marcel en toen hebben we meters gemaakt, het plafond is gewit, de muren gesausd, op een na want die moet een andere kleur, dat gaan de zussen vandaag samen doen. Vandaag krijgen wij versterking van zus Marieke. Het is zo nog een gezellige boel aan het worden.
Ik heb slechts 1 deur geverfd en een raamkozijn in de keuken, en die moeten nog een keer want het dekte niet. Ja die deuren met die raampjes, best wel een dingetje....Maar het komt goed.
Phlynn ziet vele nieuwe gezichten deze week, gistermiddag was hij bij tante Helma, vandaag bij buurvrouw Elly, want die past vandaag op Ruben en Ilse, haar eigen kleinkinderen en Phlynn mocht ook komen. Dat is erg fijn voor Marloes, kunnen we lekker doorgaan.
Morgen komt geloof ik nicht Inge, en die doet het bij Marloes thuis, goed geregeld allemaal.

Ik vind het lief dat jullie Marloes zo allemaal helpen.

Het klusteam staat in de startblokken, we gaan er weer tegenaan vandaag.
Gezellige dinsdag, en hier nog een tulpenplaatje...
Zo'n hek, altijd sfeervol..
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten