zondag 30 april 2017

Terug van weggeweest...........

Zo, nog even terugkijken naar mijn gemaakte foto's. Ja dit was een hele oude fontein, uit 1867. Ik vond die dolfijnen er zo mooi uit steen gehouwen. Daar was trouwens een heel verhaal over, maar ja de Fransen schrijven alles altijd alleen maar in het Frans en toen werd het een beetje moeilijk voor mij om te volgen. Dat is echt jammer, want met wat Engelse tekst kan iedereen het begrijpen. Helaas, ik kan het jullie niet vertellen.
Zo'n heerlijk oud verweerd deurtje, daar kan ik zo van genieten....
Of deze deurklopper, toevallig ook een vis! Apart want iets met vissen versieren doen ze meestal aan de kust, nou bij mijn weten is de Provence ver weg van de kust.
Ik heb ook nog wat boekjes gekocht, zo wie zo borduurboeken, die zijn zo mooi in Frankrijk, echt heel apart.
Vooral die Creation Point de Croix...... Als je van borduren houdt en je bent in het Franse land, zoek deze bladen dan maar eens en kijk ze in, je vindt ze gewoon vaak in de supermarkt.Ik heb weer veel ideetjes op gedaan....
Ook nog wat lavendel- en olijfoliezeepjes mee genomen....Ze zitten in een mooi doosje.
En dat grote vierkante stuk is voor een speciaal iemand.
De wasmachine is al z'n derde ronde bezig, dus het gaat gesmeerd, er is dank zij de droger ook al het een en ander droog, dus dat kan zo de caravan weer in.
Morgen ga ik de binnenkant van mijn reizende huis poetsen, en dan is alles weer aan kant, dat geeft een voldaan gevoel.
Ik wens jullie ook een fijne maandag, ook al ben ik aan het poetsen, de dag is evengoed gezellig.
groetjes,




1 opmerking: