maandag 10 april 2017

Doen we nog wat??????

Ja, ik wel hoor, ik lees, heb al 3 boeken uit, en ik borduur aan de geboortelap van kleinzoon Phlynn. Gisteravond heb ik hem af gekregen en gister was Phlynn alweer een half jaar!! dus dat was leuk, dat hij dan precies af was. Er moet nog wel een quiltrandje omheen, maar dat doen we thuis op de machine en dan kan hij mooi hangen in z'n nieuwe kamertje in het nieuwe huis.

Vind de lap heel kleurig geworden, echt wat voor een kind, en het idee van z'n naam in kleertjes aan een lijntje is ook heel leuk. Dit idee komt uit een frans borduurblad. Hier hebben ze zulke mooie borduurbladen, die zoek ik altijd als we hier zijn.
Gisteravond ook nog een heerlijke ratatouille gekookt, kijk maar...
Ik heb hier het Masterchef schort voor, gespaard bij DEEN. Ik had vaak spatten vet op m'n kleren dus er moest voortaan een schort mee, en wat wil het geval, DEEN had ze in de spaaractie.
Sommigen van jullie snappen het wel niet, maar ik hou erg van koken en in het franse land kan je weer hele andere lekkere dingen maken, en dat doe ik dus. De franse kookboekjes zijn mee, dus wat wil je nog meer. Deze foto is gemaakt gister om 7 uur, zien jullie hoe zonnig het nog is....
Nou dit was het weer voor vandaag, ik had wat problemen met WIFI, zoals gewoonlijk, maar dit blogje is weer gelukt.
Fijne dag, groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Heerlijk, buiten koken op het Franse Platteland! Werkje mee, korte broek aan, blote voeten, lezen, HEERLIJK! Nog een paar weken werken en dan gaan Frans en ik ook op stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie geboortelap heb je gemaakt, leuk om in andere landen ideeën op te doen voor je hobby's. Het Masterchef schort heb ik toevallig gisteren gekregen, zo leuk. Geniet nog van je vakantie.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen