zondag 19 maart 2017

Zondag..zonder zon????

Geen zon vandaag denk ik, laat ik dan maar een zonnetje maken. Kijk dit is een quilt van Greet, over haar heb ik al verteld, mijn patchie vriendin. Deze hing bij haar aan de wand, dit is een quilt gemaakt van naai benodigdheden die je nodig hebt bij het quilten.
Wat zie je allemaal....
Schaartjes, ja we hebben er allen 1 gedoneerd, die met oranje handvatten, die hadden we namelijk ook gekregen...
Wat nog meer....
knopen en daar omheen knoopjes stof, zo leuk.....
en verder.....
Ja, natuurlijk ritsen, en ze kunnen ook nog open en dicht....
Maar ik zag nog wat....
Centimeters, ja die spaart Greet ook, dus als je nog een oude hebt, ik neem hem zo voor Greet mee.
En dan ook nog oude garenklosjes, echt dit is zo'n leuke quilt, daarom wilde ik hem aan jullie laten zien. Greet haar hoofd zit altijd vol ideeën, dus wie weet wat ik jullie nog eens laat zien.
Het is wel pronken met andermans veren, maar als ik het niet op het blog zet, weten jullie het niet.

Maak er wat van vandaag, met een boek en chocolade misschien, of lekker aan een quilt werken, of borduren....
Misschien ook wel lekker niks doen, maar dat kan ik niet zo goed...
groetjes,







2 opmerkingen: