zondag 12 maart 2017

Waarom ik niet wil overstappen.............

Een mooi Frans Alpenlandschap om mee te beginnen. Ik wilde jullie even vertellen dat het KPN verhaal nog niet ten einde is, wel bijna...
Gister bleek namelijk dat het overzetten van onze mobile telefoon nog niet zo makkelijk ging als dat we dachten.
Vorige week kregen wij een gunstigere aanbieding voor mobiel bellen bij de KPN, Kees vroeg meteen heb ik dan wel nummer behoud. Ja, zei goodlooking boy, geen probleem meneer, en wij regelen alles voor u. Nou oké, wij trapten erin, ja, zo zeg ik het expres, want wat bleek, wij konden onze oude nummer niet behouden. grmpf grmpf, kijk en daarom wil ik nou nooit veranderen.
Dus moesten wij gister weer naar de KPN winkel, nou was het mooi weer, dus we gingen op de fiets, dat was best lekker, en het is opgelost door een andere goodlooking boy.
Dat is wel apart, er werken echt alleen maar goodlooking boy's en een heel aardig meisje,mmmmm
Volgens mij werkt het verkoop verhogend, ze zijn zo aardig en zien er goed uit, dus ga je overstag....
Maar begrijpen jullie mijn frustratie, we moesten er wel heen, want bellen is geen optie, dat wisten we al.
 Nou genoeg hierover, ik heb nog een mooi plaatje uit een ver verleden.....

Schaapjes onderweg naar de Alpenweide, over een maand is het weer zover.
Als ik deze foto's weer zie, zou ik er zo wel heen willen.....
Als toetje nog een Frans deurtje met gesloten luiken voor het raam, en ....lekker verveloos, mijn ideale plaatje....
De kleur groen past goed bij mijn melkkan, zien jullie dat....
Ik wens jullie een fijne zondag,
groetjes,









Geen opmerkingen:

Een reactie posten