woensdag 15 maart 2017

Stemmen? al gedaan.....

Zo gestemd heb ik al, nu eerst even een blogje schrijven. Jullie gaan toch allemaal wel stemmen hoop ik? Vooral de vrouwen roep ik op, want voor het stemrecht van de vrouw is gevochten, dus laat het niet voor niks geweest zijn. 
Bij ons was het al een drukte van belang, er was al een grotere opkomst dan voorheen, dat is een goed voorteken.Ik hoorde zelfs stemmers zeggen dat ze eerst niet zouden gaan, maar na zondag vonden ze toch wel dat ze moesten! Het maakt mij niet zoveel uit op wie men stemt behalve op die blonde mijnheer, die liever niet.
Je kan het niet verbieden want wij leven in een vrij  land, dat kunnen de Turken niet zeggen, dus stem wijs zou ik zeggen, hou je hoofd erbij en denk heel goed na, het is voor de toekomst van je kinderen en je kleinkinderen.
Ik wil dat ze net zo'n fijn leven hebben als dat ik tot nog toe heb gehad, en de toekomst zie ik wel redelijk optimistisch tegemoet.....

Vandaag gaan we verder met het tuinwerk, straks komt neef John en dan gaat het straat werk beginnen.
Het is nu nog een gat met modder.....
Gezellige woensdag,
ga wel stemmen,
groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Ik ben al geweest hoor, ook onze dochter die voor het eerst naar de stembus mag vandaag hebben wij met KLEM verzocht te gaan stemmen. Veel en veel te belangrijk, wat een (voor)recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ziek maar ik ben toch gaan stemmen. Vond ook dat ik moest gaan.

    BeantwoordenVerwijderen