vrijdag 10 maart 2017

Paasbeste kippetjes.............en de tasjesquilt van Greet....

Kijk ik heb al 2 kippetjes af, voor de kleinkinderen, de derde is al gestikt en z'n oog zit er al op en het
kammetje op de kop zit er ook al op.

Het is niet heel ingewikkeld en vooral niet met de machine. Bij Greet deden we het met de hand, dus ja dit vliegt erdoor.
Nog 2 te gaan en wie weet wie er nog een cadeau krijgt van mij...

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van Greet haar tasjes quilt, die is zo mooi..
Ik trof het want hij hing in de kamer en ik mocht wat plaatjes schieten.
Dit is de hele quilt met allerlei soorten tasjes, koffers, rugzakken en hier en daar opgevuld met blokken gemaakt van koffertjesstof. Echt deze quilt is zo mooi.
Greet had eerst allemaal tasjes gemaakt die bij haar bij de voordeur in dat rekje stonden, en toen kwam ze op dit idee. Goed idee, zeg ik nog maar eens.
Ik laat nog wat detailfoto's zien.....


Wat vinden jullie, Mooi hè?
Geniet van deze plaatjes en heb een mooie dag, het weer gaat ons geweldig helpen vandaag om een zonnig humeur te krijgen.
Zet de terrasstoelen maar buiten in een luwe hoek kun je zitten....
Groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten