maandag 20 maart 2017

Onze zondagmiddag had weer een staartje..........

Ziehier een mooi doosje van de kringloop, Dorcas-Andijk. Gewoon tussen allerlei spulletjes stond hij mooi te zijn voor mij. Het is namelijk precies de maat die ik nodig heb.
Herinneren jullie nog het gebakken borduurwerk, met koffie en koffieprut? Nou let op, dit heb ik er mee gedaan....
Op het deksel van bovenstaand doosje bevestigd. Daar waar de knoop zit heb ik 2 gaatje geboord, met hulp van mijn lief en binnen in het deksel zit ook een knoop, en Velpon doet de rest. Ik vind het goed gelukt, dus ik ga verder met experimenteren wat betreft deksels van naaidozen.
Er kan nog aardig wat in het doosje, ik denk dat het rood en blauw borduurgaren wordt. 
Zo zie je nu ook dat het lapje door de koffie behandeling goed bij het doosje past, lekker oud....

*****

Even heel wat anders, dit is een tip....
Wij hebben hier HVC die het huisvuil enz. ophaalt, en die heb ik gebeld. Waarom? Wel wij hebben een kleine groene bak voor tuinvuil maar hij is bij ons altijd heel snel vol. Ik zag verderop in het dorp dat mensen grotere groene bakken hadden, dus vandaar mijn telefoontje. En wat denk je...Ja het is ongelooflijk in deze tijd van Geld verdienen, wij krijgen GRATIS, ja jullie lezen het goed, GRATIS 
2!!! groene bakken, een grote en een kleine.
Ik was sprakeloos, nou dat ben ik niet gauw.
Dus heb je ook een probleem met tuinafval hier in de buurt, bel HVC en ze regelen het direkt.
Deze reclame vond ik op z'n plaats.

*****

Ons geboefte met staart....
Gistermiddag was het weer zover....
We liepen heerlijk in het Julianapark en Silka had het naar haar zin, er waren heel veel honden om mee te spelen. Tot zover ging het goed.....
Wij naderden het eilandje en we riepen haar om te komen, nou dat dachten we, ze keek en je zag aan haar kop wat ze dacht, ik kom lekker niet.
We kwamen bij de hertjes en daar liep een kip achter het hek, dus ik probeerde de kip te lokken, ik weet dat Silka dan jaloers wordt en bij mij komt, dus dan zou ik haar kunnen pakken....
Mislukt, ze kwam wel maar net niet dicht bij genoeg...
Het heeft weer zeker 20 minuten geduurd, toen we haar eindelijk te pakken hadden.
O, wat voel je je dan machteloos.
En ik heb het laatst nog weer aan een hondentrainster gevraagd, wat doe ik verkeerd?
Het antwoord is, je hebt een gedeelte Friese Stabij in je hond zitten en die vertonen eigenzinnig gedrag.
Dat je het even weet!!!
Goed, inmiddels regent het hier, dus we gaan in huis maar weer wat doen, er ligt genoeg..
Gezellige Maandag, de week is weer begonnen
groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten