zondag 5 maart 2017

Nog een uitnodiging.............

Deze uitnodiging heb ik al enige tijd in huis. En zien jullie het, het is een rozenkaart, ik hou immers van rozen. Er staat op Hartelijk Gefeliciteerd, en die tekst die maakt deze uitnodiging, want dat is het, heel bijzonder. 
Ik ben jarig in juli en mijn lief in september, dus we zijn nog lang niet aan de beurt, maar via deze kaart worden wij al wel gefeliciteerd. 
Mijn zwager en schoonzus hebben deze kaarten naar  broer, mijn lief,  en zussen gestuurd, heel bijzonder wat erin staat......
Wij krijgen vandaag ons verjaardagscadeau, en de schoonzusjes met hun partners ook. We gaan gezellig bij Piet en Helma met z'n allen een hapje eten en een drankje drinken, hoe leuk is dat?
Ik vind het een heel leuk idee....
Wij hebben dus zo wie zo een gezellige zondag, wat voor weer het ook is.
Ik wens jullie ook een leuke dag,
groetjes,



1 opmerking: