donderdag 16 maart 2017

Krasse knarren aan de slag.....

Kijk hier is John bezig met het pad, ook dat werd opnieuw gelegd,
Zie hoe mooi het er weer in ligt, ook voor de schuur....
Daar hadden we als het heel hard regende een soort van meertje, er zwommen nog net geen eendjes, dat is nu verholpen, het loopt nu iets boller, dus het water kan makkelijk weg.
Krasse knarren samen aan de slag. Zo zie je maar weer, 65+ dan kun je nog makkelijk werken.!!
Ze willen alleen wel wat vaker een kopje koffie en wat fris en een lekker koekje, maar dat geeft niet als het maar voor elkaar komt.
Ook richting de achterdeur wordt gewerkt, dat gaat vandaag een heel eind opschieten. O, ik ben zo blij hoe het nu wordt, eindelijk ruimte om de tuintafel heen. Ja, waar maak ik me druk om, maar ik vond het al die jaren te krap.
En er was er ook nog een die nergens erg in had.....kijk maar...
Phlynn sliep overal door heen, makkelijk zo even bij oma op de bank, en Silka let de hele tijd goed op, als Phlynn beweegt staat Silka ernaast, leuk is dat.
Vanavond heb ik een gezellige avond met oude DSB meiden, dus dat wordt wel gezellig, ik heb er zin in.
Fijne dag, bij ons gaat dat lukken,
groetjes,
Gelukkig zijn de verkiezingen achter de rug en waar we bang voor waren is niet gebeurd, hoewel hij wel veel stemmen heeft gekregen, maar de grootste is hij niet geworden!
Fijn dat jullie wijs gestemd hebben.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten