vrijdag 24 maart 2017

Het plein en een tas.....

Het is echt helemaal af!!! Ik ben er zo blij mee, lekker de ruimte, en ook dank zij het weghalen van de coniferen nu een grotere tuin. Het was een mega klus, het resultaat is geweldig. De krasse knarren hebben goed werk geleverd. Dus kom maar op met de ZON ik ben er klaar voor....
Van neef John kreeg ik nog wat narcissen en een stek van een struik, die gaan we nog even planten.
Toch op handwerkgebied ook nog wat gedaan....
Deze tas, ja dat zie je zo niet, maar het is een tas, kreeg ik van Greet en die heb ik nagemaakt voor mijn schoonzusje Nathalie. Ze had er al een gekregen maar ze vond hem zo leuk en handig dus deed ze een verzoek voor een zwart/witte.
Opgevouwen ziet hij er zo uit....
uitgevouwen is ie zo groot....
en omdat ik zo'n fijne naaimachine heb kon ik haar naam op het hengsel borduren, nou hoe leuk is dat?
Nou weet ik dat ze vaak afreisdt naar Italië voor haar werk, dus wie weet Greet, worden we nog beroemd met onze vouwtassen.......zou zo maar kunnen.....
Morgen dan krijgt ze hem want dan verjaard mijn lieve "broertje". Ik noem hem altijd broertje want wij schelen 8 jaar, maar het is wel de liefste broer die ik heb.{ kan gauw met 1 broertje, ha,ha }
Morgen schrijf ik geen blogje want dan heb ik regiodag van het quiltgilde dus dan ben ik al vroeg uit de veren, want ik zal om 9 uur in de Kreek zijn, met mijn handen uit de mouwen om hand en spandiensten te verrichten.
Dus wie vroeg opstaat voor mijn blogje mag uitslapen, o, dan kan ik ook alvast mijn trouwe lezer Bal  feliciteren met zijn verjaardag 27 maart. Gefeliciteerd trouwe lezer van het 1e uur, en een fijne dag gewenst met jouw Marijke.
Fijne vrijdag gewenst, het weekend staat voor de deur, dus......
groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten