zaterdag 11 maart 2017

Haasjes en shoppen bij Xenos.....

Zo deze 2 zijn klaar wat het borduren betreft, er moet nog wel wat mee gedaan worden, een strik om de nekjes en stof om de kanten en dan nog opgeplakt op een doos die weer gevuld wordt met eitjes van chocolade.
Nog wat verjaardagen in het verschiet, volgens mij zijn dit dan leuke cadeautjes.
Gister even lekker op de fiets naar Hoorn geweest en dan moet ik altijd even bij de Xenos naar binnen. Dat vind ik ook zo'n Walhalla winkel voor hobby mensen zoals ik.
Leuke doosjes gevonden, die gleuf daar zie je straks niks meer van als ik er mee klaar ben. Die kleintjes daar kan een geborduurde letter achter, staat volgens mij heel leuk, afijn het hoofd borrelt alweer van de ideeën.
Kreeg gister ook nog een uitnodiging om bij een oud DSB collega op visite te gaan met wat andere oude DSBers. Hoe leuk is dat???? Gerrit Zalm is er niet bij hoor, er zullen slechts oud receptionisten zijn, wordt vast wel heel gezellig....

Vandaag toch ook wel het een en ander te doen, misschien wel in de tuin, dus ik wens jullie ook een leuke dag,
groetjes,



1 opmerking:

  1. Xenos is ook één van mijn favoriete winkels, er zijn altijd van die leuke hobbyfrutsels te koop, heerlijk om er even rond te kijken. Voor de tuin is het zeker heerlijk weer, ik heb vandaag een paar bakken violen gekocht, dan fleurt de boel gelijk weer op
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen