woensdag 1 maart 2017

Borduurtje van een haasje.......

Dit is een borduurtje van vorig jaar. Zo voor Pasen kom je allerlei patroontjes tegen van hazen en kippen en kuikens en eieren, en ook stond toen dit haasje ergens vermeld. Ik heb er toen een aantal gemaakt en kado gedaan en deze heb ik zelf gehouden.  Het is zo mooi minimalistisch, dat trok mij aan bij dit patroontje. Hij ligt nu weer op de salontafel, gezellig paashaas te zijn.
Vanmorgen alweer de nodige kilometers gemaakt met Silka en de hondenwandelvriendinnen  met hun honden. Was weer gezellig en we liepen droog, dat was ook een wonder want er hingen hele donkere wolken boven ons wandelbos.
Silka was wel heel vuil geworden van al dat rennen achter elkaar aan en moest dus even met een sopje gepoetst worden. Dit vindt ze niet leuk, nee ze haat het, maar het moet......
Nu ligt ze lekker uit te rusten, dat mag.....
O ja, ik zag nog een leuk plaatje...
We hebben het hier in ons land wel eens over volle treinen, nou als ik dit plaatje zie, zijn onze treinen nog lang niet VOL......
Een trein heeft ook nog plaats op dak, en aan beide zijkanten kun je ook nog hangen.
Je zal toch op deze manier naar Amsterdam moeten naar je werk.....
Goed, ik wens jullie een gezellige dag, hier schijnt de zon en de lucht is blauw, dus het gaat wel lukken vandaag.....
groetjes,





2 opmerkingen: