zaterdag 18 maart 2017

Al weer "de hort op", dat is westfries voor een avondje weg....

Gisteravond was ik gezellig alweer op stap, nu met mijn dochters en Naomi, naar de film. We waren naar Fifty Shades Darker, in Vue. Toch wel weer fijn een bioscoop zo dichtbij, was er nu al voor de 4e keer, ja van mij worden ze niet rijk, maar toch, als er geen bioscoop in de buurt is ga je ook niet zo gauw.
Iedereen zal wel een mening over deze film hebben, maar ik vond het gewoon een mooie romatische film, leuk vervolg op de 1e. Wel opvallend  er zaten 4!! mannen in de zaal, verder alleen maar vrouwen.
Ik had een leuke avond, en opa?
Wel opa had de oppas op Phlynn. Die lag eigenlijk in bed maar sliep liever naast opa op de bank, geweldig, zo'n bazzeroet...
Ik heb ook nog wat afgemaakt deze week, kijk maar even mee....


Ik had nog 2 van dozen gehaald bij de Kruidvat
 en ze mooi gemaakt, met borduurtje en stof....


Toen dat klaar was, eieren erin....
Kadootjes zijn klaar...
Ik wens jullie een leuke zaterdag, helaas voor de werkenden onder ons geen lekker zonnetje zoals afgelopen week, zo pesterig is dat altijd, maar ja jullie moeten het er mee doen....
Groetjes,






 


1 opmerking:

  1. Een collega van mij vond het maar een walgelijke film met al die blote scènes. Dat vind ik dus totaal niet. Het is zo mooi gefilmd en wat zie je nou eigenlijk? Gewoon mooie mensen. Zeker een goed en romantisch verhaal en ik wil nu naar deel 3!

    BeantwoordenVerwijderen