dinsdag 14 februari 2017

Valentijn en.....GELUK hebben.....

Mijn Valentijn zit al bijna 41 jaar naast me, hij steunt mij altijd in mijn ideeën, en dat zijn er veel, hij remt me af als het nodig is, hij reist met mij mee door het leven. Ik zal je zeggen het bevalt mij prima, zo'n lieverd aan mijn zijde. 
Ook weet ik dat mijn Valentijn heel erg blij met mij is. Mijn Valentijn heeft hele moeilijke jaren gehad en toen was hij blij dat ik bij hem bleef. Alsof het ooit in mij was opgekomen om weg te gaan, ja, hooguit een rondje met de hond. 
Nee, volmondig kan ik zeggen, ik ben blij met mijn Valentijn en hoop dat hij nog vele jaren met mij mee reist door het leven.....
Nog een lief hartje, gemaakt van knoopjes door mijn vriendin Greet, leuk is ie....
Ja, in de aanhef staat ook Geluk, het hoort een beetje bij vandaag, denk ik.
Vanmorgen was ik al vroeg op pad, naar de kapper en op de terugweg even langs DORCAS, dat kan ik niet laten.
2 weken terug was ik er ook op zoek naar een oude naaidoos, of rokerskistje, het maakte niet uit, elk kistje was goed. Helaas toen niets gevonden, maar vanmorgen
Taraaaaaa
4 stuks!!!
2 grote naaidozen en 2 kleinere doosjes, allemaal van hout precies wat ik zocht.
Ik ga ze ossenbloed rood schilderen en dan een geborduurde bovenkant geven, heb nog een heel leuk borduurpatroon van een naaiatelier.....
Als het af is laat ik het zien.
Mijn dag was weer goed,
Mijn haar weer op orde, en in de liefde heb ik een lieve Valentijn en dan vind ik ook nog houten kistjes...
Soms heeft een mens weinig nodig om gelukkig te zijn...
Gezellige Valentijnsdag.....




1 opmerking:

  1. Toch gevonden je kistjes. Wat leuk mam. En geniet van je valentijn vandaag xx

    BeantwoordenVerwijderen