maandag 6 februari 2017

Sparen en passen....

Sparen, dat slaat op patroontjes van Soed Idee, de bedenkster van een randje per week. Zij heeft nu iedere week weer een patroontje wat je kunt downloaden en dat zijn kleine vakjes om te vullen.
Mocht je mee willen doen haar blog staat aan de rechterkant van mijn blog en dan zoek je op randje per week en dan kom je op de goede pagina, heel makkelijk.
Dus nu spaar ik vakjes!
Verder was ik ook nog aan het passen en meten voor de geboortelap van kleinzoon Ischa, die moet ook nog van een quiltje worden voorzien. Ik moest wel het een en ander aan elkaar naaien, maar dat is niet erg.
Vond nog randen van auto's en trekkers, dus dat wordt ook wel leuk. Die wil ik toch als het half kan deze week afmaken. Pffff, het lijkt wel werken....
Straks mogen we nog weer even van kleinzoon Phlynn genieten, zijn mamma moet naar de hypotheker, want die heeft een huis gekocht.
Ja, wat een stoere meiden hebben wij, alle twee hebben ze nu hun eigen huis, en ook nog eens lekker dicht bij elkaar, en dicht bij ons. Top.
Geniet van de nieuwe week die voor je ligt,
groetjes,


1 opmerking:

  1. Wat heerlijk, twee dochters, kleinkinderen en ook nog eens in de buurt! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen