woensdag 8 februari 2017

Sneeuw, sneeuwpop, lente......

Ik dacht vorige week, het komt er aan, de lente...
Maar vanmorgen bleek dat toch echt niet het geval, de hortensia's zitten vol met sneeuw, het staat wel heel mooi.
Kijk ze stonden al klaar, samen met de vuurkorf, voor ons kon het buitenzitseizoen beginnen, maar zo ga ik er niet op zitten, een natte kont loop ik op.
Op de tuinbank ook nog niet, zelfs de katten wilden er niet op vanmorgen, natte pootjes van de sneeuw....
Nou oké, hier dan maar weer wat sneeuwmannen, ik had ze al naar de kast verbannen.
Deze is blij, hij lacht me zelfs uit, ja hij vindt sneeuw geweldig!
Zelfs het speldenkussentje wilde meedoen. Ik hoop dat jullie ze voor de laatste keer hebben gezien en dat het nu toch maar snel lente mag worden. De vogels zijn er al klaar voor, je hoort ze 's morgens vroeg al weer kwinkeleren, zo'n mooi geluid vind ik dat.
Nou ik wens jullie een leuke dag, geniet van dit sneeuwgebeuren en ik sluit af met een ......
Ja natuurlijk,
Een sneeuwman.






1 opmerking: