zondag 12 februari 2017

Het is mooi buiten, maar o zo koud........

Wat een mooie witte wereld, maar o zo koud! Het is een koude snijdende wind, maar we liepen wel lekker door de sneeuw, Silka en ik. Ik had de camera meegenomen en heb wat sneeuwplaatjes van de hond geschoten. Jullie weten al dat het niet meevalt om Silka op de kiek te zetten, maar het ging vanmorgen. De sneeuw knerpte zo gezellig onder de schoenen, echt winters, en dan ook nog op zondag.
Silka raakte helemaal buiten zinnen van die witte wereld, hard rennen en sneeuw eten, en weer terug rennen, ze vond het heerlijk.
Nog een stok gevonden, altijd interessant....
Staat wel leuk zo'n zwart/witte hond in de witte sneeuw. Zie hoe lekker sneeuw is, wij weten dat niet.....
Gister heb ik ook de boekenbon die ik had gekregen even ingewisseld voor een boek, en wel dit boek..
Aan de vooravond van mijn bejaard zijn wil ik dit graag lezen. Heb al enkele recensies gelezen en het schijnt een leuk boek te zijn. Mijn lief wil het ook lezen, dus het gaat mee in de caravan.
Dan heb ik ook nog een heerlijk recept voor jullie op deze koude dag, het is een verwarmend recept met kip en sambal.
Olie verwarmen , kip bruin bakken en eruit halen, in de achtergebleven olie de uien en de knoflook en de kruiden bakken, wat ketjap en water erbij, en de kip weer terug en zachtjes laten garen. Met rijst, nou dan wordt je wel  warm, dat garandeer ik.
Gezellige zondag, ik ga straks op fotoshoot pad, misschien Twisk, of Broek in Waterland, de vuurtoren van Marken, lijkt me ook wel wat....
We zien het wel, tot morgen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten