maandag 27 februari 2017

Een carnavalstekst.....ben ik al zo oud.....

Bij het lezen van deze tekst vanmorgen in de krant wist ik meteen, ik ben oud aan het worden.
Een heleboel mensen kennen deze tekst niet, en bij mij roept het herinneringen op aan liedjes die ik toen wel grappig vond.
Tegenwoordig is er helemaal geen carnavalshit meer te bekennen, terwijl het liedjesgeweld in de jaren 70 meteen in januari van start ging. Zo zie je maar, tijden veranderen.
Vooral het liedje, " Er staat een paard in de gang", doet mij denken aan een familie in Hoorn die letterlijk het paard door de gang moesten laten lopen naar de achtertuin......Het waren wel bijzondere mensen.....
Geniet nog even van het carnavalsfeest zou ik zo zeggen.
Vanmorgen werd ik begroet met deze stralende glimlach van onze Phlynn. Wederom een nachtje bij Opa en Oma, en heerlijk geslapen. Tot 11 uur beneden op de bank tussen ons in en na de laatste fles heerlijk in z'n bedje boven. Fris en fruitig is zo'n kereltje dan al weer om 7 uur.
Goed gister hard gewerkt om een affo te krijgen. Het lammetje is af!
De meteorologische lente is begonnen dus wilde ik de sneeuwpop naar de kast verhuizen en dan het lammetje als groet onderaan zetten.
Dus bij deze, fijne maandag,
groetjes,



1 opmerking:

  1. Dan ben ik ook oud! Leeftijd is maar een getal. Heerlijk om je kleinkind bij je te hebben, hij ligt er stralend bij. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen