zaterdag 18 februari 2017

De geboorte van mijn popje.......

Even tussendoor deze popjes breien, nou het gaat goed. Het is ook helemaal niet moeilijk want het zijn allemaal rechte lapjes, behalve het hoofd. Ja, het hoofd is wel een recht lapje maar door de minderingen oogt het wat rond.
Kijk het begint al wat te worden, de geboorte van popje 1 is een feit. Nu nog het een en ander afhechten en aan elkaar naaien, opvullen, dan is het klaar.
Ben nu met nummer 2 begonnen want het is een setje, mooi werkje bij de tv, ik zie ze als een jongetje en een meisje.
Misschien ga ik ze hierna nog wel in roze tintjes breien, als ware het 2 zusjes...mmmmmmmmmm
*****
Vanmorgen stond er ook nog een plaatje in de krant van Toos&Henk, ik zal hem aan jullie laten zien...
Onze kinderen zijn hier zeker mee op gegroeid, ik heb heel wat van deze boekjes voor gelezen en mijn kinderen doen dat nu ook weer.
Ik vond het altijd knap dat een  tekening zo veel kon vertellen.....
Ik liet mijn kinderen altijd het verhaal vertellen door aan ze te vragen wat ze zagen. En meestal wisten ze heel goed waar het over ging.
Dick Bruna kon met een simpele tekening veel vertellen.
De avonturen van Nijntje stoppen nu ook, dat is wel jammer.
Wel ik wens jullie een leuke zaterdag, ik ga vanmiddag naar mijn broertje want daar is iemand jarig en daar trakteren ze op Duits zelfgebakken taart, en dat is LEKKER, ja heel lekker.
Mijn schoonzusje bakt alles zelf en dat kan ze heel goed en het is echt altijd apart, anders dan bij ons.
groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten