donderdag 15 december 2016

Ze gaan op de post.........................

Kijk ze zitten, leuke sneeuwkerels. Ze mogen morgen in een envelop een tripje maken. Ze gaan naar mijn quiltvriendinnen. 
Het was nog even een werkje maar nu zijn ze toch af. Ze zijn leuk geworden vind ik.
Vooral als je ze zo bij elkaar ziet zitten.
Het was ook leuk om te maken, en als je zo bezig bent dan wil je een ander ook met zo'n mannetje verrassen.
Meiden ze komen naar je toe, deze winter.

Vandaag de oppas op 2 kindjes, gezellig.
Ik denk dat we even naar  het tuincentrum gaan.
Dit keer "de Boet "in Hoogwoud, daar zijn levende dieren te zien, misschien vinden de kleintjes dat wel leuk.
Ik heb gelezen dat er een baby ezeltje geboren is, dus dat lijkt me wel heel lief.
Tot zover, fijne dag,
groetjes,



1 opmerking:

  1. Veel plezier! Ilyssa vindt het vast leuk maar misschien kijkt ze wel boos.

    BeantwoordenVerwijderen