zondag 11 december 2016

Verrassing met de post...................

Gister kwam dit prachtige blad door de brievenbus geschoven.  Ik had donderdag al gezien dat hij leverbaar was, en aangezien ik een abbonnement via een Belgisch bedrijf heb,  moest ik wachten tot zaterdag.
Nou is dat helemaal niet erg, want dan kan ik het hele weekend er lekker in neuzen.
Er staan weer zulke leuke dingen in...............
alleen deze foto is al prachtig.
De bovenste helft van dichtbij............
en de onderste helft.
Deze is echt heel mooi, wie weet ga ik deze nog eens maken, of een variatie erop, met mijn eigen draai. Ik heb nog geborduurde lapjes liggen van koffie en thee, mmmmmmmmmm
Het patroon van deze rendieren staat er ook in, ik was op slag "vliefd" De pootjes en het gewei zijn van takjes gemaakt, zo leuk gedaan. Het is nog geen kerst, ik heb nog 2 weken.... Ik heb ook engeltjes met takjes als vleugels, zou er mooi bij passen.
Kijk en zo gaat dat bij mij, borrel, borrel ,borrel..........
Ik heb al een aardige stapel verzameld. Ik kocht ze altijd in Frankrijk en ben toen op zoek gegaan hoe ik daar een abonnement op kon krijgen. Dank zij het www kwam ik bij een Belgisch bedrijf terecht.
Dit bedrijf heet het Dreefhuys, en staat aan de rechterkant van mijn blog. Kijk er maar eens op, ze hebben nog veel meer tijdschriften, en andere quiltbenodigheden, en de service is heel goed.
 Voor mij is het geen probleem dat het blad in het frans is. Je kan wel een Engelse versie krijgen, maar dan duurt het langer voor je hem krijgt en hij is duurder.
Ik doe het in het frans,  goed voor mijn taal ontwikkeling, toch?
Dus, ik ga genieten van mijn blad vandaag, en misschien nog een sneeuwpopje maken,
groetjes,








1 opmerking: