vrijdag 9 december 2016

Opruimen en iets maken...........



Zo, ik heb het een en ander opgeruimd. In de berging van de kerstspullen lagen ook nog veel quilterige dingen. Lappen, en lapjes en nog meer stofjes, en eigenlijk doe ik er niets mee. Wel, alles in een zak gestopt en weggebracht. Ineens heb je dan ruimte over, en dan moet je oppassen dat je het niet gelijk weer vol stopt met van alles. Ja, ik weet het wel, ik bewaar en verzamel te veel! mmmmm
Eindelijk dit hangrek op gehangen en daar hangen nu mijn kransen aan.
Maar er was nog meer.......
Ik heb ook nog manden, en mandjes. Hoe ruim je die op een verstandige manier op? Wel, we hebben een ketting gekocht met S-haken en daar hangen ze nu aan. Ik ben niet zo groot, dus ik pas er precies onderdoor. Heerlijk opgeruimd.
Maar dan ga je weer wat verzinnen natuurlijk.
Kijk maar even mee...........
Ik ben bezig de top in elkaar te zetten. Dat moet eerst en daarna komen de ornamenten erop. Die moet ik nog gaan maken, dus eerst dit.
De ornamenten zijn al wel geknipt, dus het in elkaar zetten kan dan zo van start gaan.
Ik vond in de berging ook nog een fiberfile deken, die kon ik dus zo gebruiken voor deze top.
Opruimen is zo af en toe best nuttig, je vindt nog eens wat.
Zo zit ik dan weer heerlijk in mijn opgeruimde atelier, wat een heerlijkheid om die ruimte te hebben.
In mijn eerste huis had ik een hele grote ingebouwde kast als atelier.
Er paste precies een tafel in, daar stond de naaimachine op en daar boven had mijn lief allemaal planken gemaakt voor alle hobby spullen. Als ik stopte met handwerken kon de deur dicht, ik hoefde niets op te ruimen. Toen was ik heel blij met die plek.
Maar wat ik nu heb is echt TOP!
Goed, ga er vandaag iets leuks van maken, in Medemblik is vandaag in de kerk een grote Kerstfair, vandaag en morgen, dus heb je tijd, misschien een idee.
Groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten